AcasaCalendarGalerieFAQCautareMembriGrupuriInregistrareConectare

Distribuiti | 

Biletul zilei & ponturi 12.04.2013

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
Mirela

Puncte : 77
Data de inscriere : 07/02/2013

MesajSubiect: Biletul zilei & ponturi 12.04.2013   Joi Apr 11, 2013 7:06 pm

Buna dimineata ! sa avem o zi inspirata ! ce pariem azi ?
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
Mirela

MesajSubiect: 12 APRILIE 2013    Joi Apr 11, 2013 7:11 pm

Absenta importanta pentru Sevilla in marele derby

Fanii lui Betis au numarat zilele de la umilinta (1-5) suferita pe 18 noiembrie 2012 in fata lui FC Sevilla. A venit vremea revansei. Vineri, pe 12 aprilie, este marele derby al orasului Sevilla. Betis lupta pentru cupele europene in acest sezon, in timp ce rivala este cu sase puncte in urma, fara pretentii si fara griji. Desigur, la un astfel de meci pozitiile in clasament sunt irelevante. Relevanta este, insa, aceasta informatie: cel mai influent jucator din ofensiva lui FC Sevilla, Jesus Navas, este suspendat.
Sus In jos
Mirela

MesajSubiect: Re: Biletul zilei & ponturi 12.04.2013   Joi Apr 11, 2013 7:13 pm

Goluri pe final de repriza

Arsenal are o revenire remarcabila in Premier League. Echipa antrenata de Arsene Wenger a obtinut sase victorii in ultimele sapte etape si este la doar doua puncte distanta de locul care permite participarea in sezonul viitor al Ligii Campionilor. Urmeaza un meci teoretic usor, contra lui Norwich. Cota pentru un succes al gazdelor este destul de mica (in medie 1,22), asa ca trebuie sa vedem ce am mai putea paria aici. Analizand statisticile celor doua echipe, observam ca, in acest sezon, Arsenal este mai eficienta in ultimul sfert de ora al celor doua reprize, iar Norwich este mai vulnerabila in acest interval.
Sus In jos
nordvest
Admin

Puncte : 1563
Data de inscriere : 03/11/2012

MesajSubiect: Re: Biletul zilei & ponturi 12.04.2013   Joi Apr 11, 2013 7:18 pm